6 czerwca 2016

003# I’m not good at expressing


NARESZCIE NOTKA! YAY! XD *przejdźmy do treści notki, nie zwracajcie na ten krzyk uwagi*
Witam! Oficjalnie się z wami przywitałam w mojej pierwszej oficjalnej notce na All of Me. Oczywiście, żeby nie było, chodzi o to, że to jest moja pierwsza własna notka na AOM. Przepraszam, że tak dużo czasu od otwarcia minęło, a ja nie dodałam wcześniej notki. Zaczęłam się zbierać już dwa dni po otwarciu, ale tak to przekładałam, że wyszło, iż dodaję dzisiaj.
No nic... Jak się macie? Ja, jak już napisałam na Pandzie (oo >tutaj<), byłam na Euroweeku, na którym bawiłam się genialnie i gdyby nie to, że nie miałam tam laptopa i nie robiłam grafiki, to zostałabym tam dłużej. Właśnie, od 11.05 nie miałam internetu i nie wiedziałam co się dzieje na świecie, a potem wracam i się okazuje, że moje Monsty się comebacknęły, ahh... Kocham ten c-back, a szczególnie taniec do All In :D Dobra zapraszam do notkii... ^^
ps. Jak wiecie - a może i nie wiecie - to moje jedne z pierwszych szablonów (nie licząc tych na Pandzie) po miesiącu przerwy bawienia się kodami ;-;
pss. *PERFIDNA REKLAMA* Zapraszam na mojego bloga lajstajl - jaming

>sygnaturki<

>szablon wolny<
pobierz
^współpraca z Fantą, ona nagłówek, ja kod^

Ja wiem, że jest mało, bo tylko dwie sygnaturki i szablon, ale przynajmniej coś jest xd Nie no, w następnej notce będzie więcej, postaram się.
Przyjmę jedno zamówienie!
Czekam na opinie i hejty za to, że nie dodałam wcześniej notki ;-;
Pozdrawiam słodko xx

7 komentarzy:

  1. Szablon i sygnaturki są świetne. <3 :D
    Myślałam, że będzie jeszcze moje zamówienie ale to pewnie w następnej notce :D
    Mi tam się wszystko podoba. ^^
    Miłego dnia. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! ^^
      Niestety nie przyjęłam wtedy twojego zamówienia, nie miałam już czasu. Może następne przyjmę :)

      Usuń
  2. szablon jest cudowny! Uwielbiam zwłaszcza przez kolorki, uwielbiam takie ciemne odcienie!
    Podoba mi sie ten gif z Minhyukiem przy okazji powiem że kocham to mv i piosenkę zwłaszcza tą część z rapem I.M.<3
    2 sygnaturka też boska!
    Szkoda ze tak mało w tej notce.
    Czekam na kolejne posty od was. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że jest cudowny, haha! A tak serio dziękuję. Pierwszy raz, od dłuższego czasu, podoba mi się moja sygnaturka (ta z Minhyukiem) xd Tak, ja też kocham to MV, ale najbardziej część z rapem Jooheona <3
      Wiem, trochę mało, ale postaram się dodać więcej w kolejnej xd

      Usuń
  3. Świetna stylistyka bloga, idealnie dobrane kolory :)
    Zapraszam do mnie! Proszę, o pozostawienie komentarza!
    bella-and-cullenowie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram sygnaturkę Minhyuk'a z tej notki na bloga: http://fire--truck.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń

Szablon główny wykonany w oparaciu o szablon emergency i Renfri